Maalausurakka tiedossa? Kysy neuvoa tai varaa aika maaliasiantuntijalle! Maalausurakka tiedossa? Kysy neuvoa tai varaa aika maaliasiantuntijalle!

Tunnetila-sisustuspalvelusta hyötyä ja iloa

Tunnetila-sisustuspalvelusta hyötyä ja iloa

Tunnetila-asiantuntijamme pystyvät olemaan asiakkaillemme suureksi avuksi kun he suunnittelevat kotinsa sisustusta. Tunnetila on äärimmäisen tärkeä osa palvelutarjontaamme, Värisilmä-kauppias sanoo.

Haminalaiset ovat saaneet paikallisesta Värisilmästä Tunnetila-sisustuspalvelua jo viiden vuoden ajan. Veljensä Mikan kanssa Kotkassa, Kouvolassa ja Haminassa Värisilmä-liikkeitä luotsaava Sami Mankinen on ylpeä Tunnetila-suunnittelijoistaan ja heidän ammattitaidostaan.

”Koen, että Tunnetila-palvelu tuo asiakkaillemme valtavasti lisäarvoa”, Mankinen sanoo. ”Rakennus- ja remontointiprojekteissa tekemistä on paljon ja se, että ammattilainen pystyy tekemään omista sisustusvisioista konkreettiset suunnitelmat, on suunnaton apu.”

Mankinen arvostaa suunnittelijoidensa kykyä ottaa asiakkaat haltuun ja luoda kullekin asiakkaalle omannäköiset sisustuskokonaisuudet. ”On ilo nähdä, miten motivoituneita suunnittelijat ovat ja miten he inspiroituvat jokaisesta uudesta sisustusprojektista. Kun he pääsevät asiakkaiden kanssa samalle aaltopituudelle, sivustakin näkee miten suunnitelmat lähtevät vauhdilla etenemään”, hän kuvailee.

Minkälaiset ihmiset käyttävät Tunnetila-palvelua? Palvelu sopii kaikille ja asiakkaitakin löytyy laidasta laitaan. Ammattilaisasiakkaiden lisäksi yhden selkeän asiakasryhmän muodostavat ensimmäistä taloaan tai asuntoaan laittavat pariskunnat ja nuoret perheet. Myös vanhempi väki on löytänyt sisustuspalvelun hyvin. ”Tällaisten asiakkaiden kohdalla kotia on monesti laitettu viimeksi vuosikymmeniä sitten ja kun se alkaa kaivata kasvojenkohotusta, asiakkaat tuntevat eksyvänsä kaiken nykytarjonnan keskellä. Siinä kohtaa ammattilaisen apu on koettu todella tärkeäksi”, Mankinen luonnehtii.

Mankinen pitää erinomaisena asiana myös sitä, että Värisilmä tarjoaa Tunnetila-sisustuspalvelua kautta Suomen. ”Yhdessä ketjun kanssa esimerkiksi on voitu panostaa työkaluihin, johon yksittäisillä liikkeillä ei olisi resursseja. Asiakkaillekin on sykähdyttävää nähdä ammattilaistason 3D-kuvista konkreettisesti, minkälaisen uuden kodin he pian saavat”, Mankinen kertoo.

Tunnetila-suunnittelijat saavat työstään usein hyvin positiivista asiakaspalautetta. ”Asiakkaat kutsuvat heitä kylään katsomaan valmistuneita projekteja ja sekään ei ole harvinaista, että suunnittelijat saavat tyytyväisiltä asiakkailta lahjaksi esimerkiksi kukkia. Hyvä niin”, hän nauraa.

Tutustu Tunnetila-palveluun